Generace uprostřed
24.11.2014
Spolek Život 90 představil novou kampaň s názvem Generace uprostřed. Kampaň je zaměřena na osoby z tzv „sendvičové generace", které pečují o své děti a zároveň o své rodiče nebo prarodiče. 8 z 10 takto pečujících jsou ženy. Senior, o kterého se starají, je nejčastěji jejich matka. Podle posledních průzkumů tráví česká žena ve středních letech péčí o své blízké až 20 hodin týdně. Tato je péče je v ČR hrubě podhodnocena - jak finančně, tak z hlediska společenského uznání.
V Česku se v současné době v přímé péči rodin nachází cca 75 000 seniorů. V roce 2050 však bude tato skupina dvojnásobná - intenzivní péči rodiny bude potřebovat 150 000 starých lidí.
Cílem kampaně je pomoci pečujícím ženám a mužům poznat možnosti, které mají, a služby, které mohou využívat. Chce jim pomoci harmonizovat jejich rodinný, osobní a pracovní život s péčí, která je zásadní a v konečné fázi lidského života nenahraditelná. V rámci kampaně Generace uprostřed bude spolek Život 90 také pořádat semináře pro pečující osoby a pomůže jim tak řešit jejich problémy při péči o seniora.
Oficiální stránky kampaně najdete na adrese www.generaceuprostred.cz.
Související články
Nově založená témata v diskuzi
Sociální sítě a těhotenství
Poslední příspěvek: 2.12.2024 v 19:15
HCG 14 dní po ovulaci
Poslední příspěvek: 2.11.2024 v 22:09
První IVF
Poslední příspěvek: 3.9.2024 v 11:53